Friday, April 30, 2010

Ade Aku Kesah???

Haih, untuk kesekian kalinya aku rase sampah giler jawab exam. hapekebende punyer soalan nieee??? adoooiii, memang teruk tahap 99 petala langit aku rase. dah dibace banyak2 kali pon lupe jugak.. lain yang aku bace, lain yang keluar. dah la soalan sume markah besar2, buat la soklan byk tp pecahan markah sikit2, senang la sikit nk skor. kalo xleh jawab soalan tu, boleh cover ngan soalan lain lagi. ini tak, satu soalan 16 markah, memang nganga jela kalo x boleh jawab. terbang gitu je 16 markah, banyak kot..

Untuk paper endo ni, aku taknak mintak lebih, lulus pon cukup la. aku memang x berangan langsung nak dapat B+ paper ni, apatah lagi dapat A. Lantak die la nak dapat bape pon, aku tak kesah, janji jangan repeat paper ni, aku tak nak lagi jumpe paper ni. ni last paper ni chemo pulak, aku rse nasib aku untuk chemo ni pon akan jadi macam endo jugak.. haih, dunia2..

yang penting, aku nak sume subjek aku lulus sume. pasal gred bape yang aku dapat.. ade aku kesah??? yang aku kesahkan skrang ni ialah kat mane aku patut beli google untuk aku pkai kat pulau perhentian ni. nak g snorkeling ni der.... SEKIAN


MEMBANGUN BERSAMA KELANTAN



No comments: