Tuesday, June 1, 2010

KoRn fan??? Anybody???




Salam sejahtera kat semua. entri ni bukan ape, saje2 je nak usha + survey ckit, hehehe. Errr.. ade tak dalam kalangan korang2 ni yang minat kat band yang bernama KoRn?? kalau ade fan KoRn yg bace entri ni, sila-silalah tinggalkan komen yer, just nak tgk bape ramai jer ok? yg bukan fan pon kalau nak tinggalkan komen ape salahnya, dipersilakan.

FYI, aku memang kipas-susah-mati @ fan tegar band ni. tapi aku kenal band ni agak lewat, kalau tak silap aku mase tu diorang dah releasekan diorang punya greatest hits dah pon. lagu first yang aku dengar dari band ni ialah lagu cover diorang dalam greatest hits tu, Word Up. lepas dengar lagu tu kat radio, aku terus gi cari album die kat kedai. stat2 daripada tu lah aku jadi fan band ni. so far, aku dah dengar hampir semua lagu diorang, dari album pertama diorang sampai album latest, siap boleh ingat lagi lirik-lirik lagu tu sume.

member2 aku sume dah tau yang aku ni memang fan giler2 band ni. diorang asyik tanya aku asal lah aku boleh minat lagu2 yang heavy cam KoRn ni, tak sakit kepala ke dengar lagu2 yang macam tuh?? haha, aku cakap kat diorang, kalau sakit kepala dah lama dah aku tak dengar. sebab tak sakit kepala la aku layan lagu diorang,hehehe. lagi satu, lagu KoRn ni takde la heavy sangat, ade berlambak2 lagi band yang lagi heavy dari KoRn, tapi fan still berlambak-lambak. ade yang berpuluh-puluh kali ganda lagi heavy dari KoRn. KoRn ni kire moderate la. kat sesape yang minat dengar lagu2 rock, try2 la dengar lagu2 KoRn, mesti boleh masuk punyer.

sejak daripada 1994 sampai sekarang, KoRn dah ade 8 album studio, dan album baru diorang yang ke-9 maybe akan keluar bulan julai ni. diorang punye single dalam album baru pun dah release, maknenye tak lame lagi la tu, gua dah tak sabar nak tunggu ni. antara album diorang yg jadi fevret aku ialah Follow The Leader, Untouchables, & Take A Look In The Mirror. lagu diorang yang jadi lagu fevret aku macam Freak On A Leash, Thoughtless, & Here It Comes Again. kat sesape yang nak try dengar lagu daripada band ni, aku cadangkan korang dengar lagu Freak On A Leash, Did My Time ataupun Falling Away From Me. bukak youtube, then search lagu2 ni ok?? mane tau kot2 korang suka kat lagu2 diorang and mungkin akan jadi fan jugak lepas ni, sape tau kan??

for those yang baru nak kenal and nak tau lebih detail pasal band ni, korang boleh bukak wikipedia then bace info pasal diorang. and pade sesape yang memang dah jadi fan, keep supporting band ni ok?? walaupun album2 latest diorang agak kureng sikit, tapi still ok gak lah bagi aku. and aku harap2 upcoming album ni lagi better dari yang lepas dan se'power' album2 awal diorang dulu. semoga terus sukses dalam menghasilkan muzik2 yang berkualiti.. KORN ROCKS!!!!


1 comment:

MOFASAD said...

http://mofasad.blogspot.com/2010/06/kempen-kami-blogger-picisan-menentang.html